ماموریت انجمن

انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی استان اصفهان تشکلی غیردولتی، غیرسیاسی و غیر انتفاعی است. این انجمن به منظور ساماندهی امور مربوطه و حفظ توازن و نظم و فراهم کردن امکان بهره برداری بیشتر از سرمایه گذاری و تولید، استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست اندرکاران و به هنگام نمودن آن برای نیل به اهداف قانونی توسعه در این گونه موارد، حمایت از بهبود فضای کسب و کار و پاسخ گویی به مشکلات و نارساییها در چارچوب قوانین موضوعه کشور و دفاع از حقوق و منافع مشروع و قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی عضو تأسیس شده است.

رویکرد این انجمن در اجرای مأموریت خود توسعه تولید دانش بنیان و صادرات محور است و در این مسیر به توسعه نگرش مدرن اعضای خود در بخش های مختلف کسب و کار توجه ویژه دارد.

این انجمن به عنوان یک تشکل پیشرو، مستقل و شفاف ضمن جذب حمایت های قانونی برای اعضای خود تلاش می کند تفکر نوآورانه و خلاق را در این هنرصنعت توسعه داده و به بهبود فضای کسب و کار و تعامل موثر با نهادهای دولتی کمک کرده و نقشی موثر داشته باشد.

همچنین انجمن بر آن است تا فعالان و بازیگران مختلف در طول زنجیره ارزش طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی را در تمام شهرستان های استان اصفهان گرد هم آورده و به نمونه ای موفق و قوی در کشور تبدیل شود.

keyboard_arrow_up